Direktlänk till inlägg 19 augusti 2008

?

Av bodyandsoul - 19 augusti 2008 23:21

imorgon kanske jag lägger ut bilder på min kropp...kanske. om jag vågar.

Tittade mig i spegeln när jag bytte om nu, och jag var tvungen att ta kort för att se om spegeln ljuger...Jag såg att jag såg lite äcklig ut...emaciated typ...inte vackert Then why do I feel so fat?


frukosten ökade jag lite idag (kalorimängd) men jag blev hungrig efter nån timma bara och då hade jag bara suttit i soffan! fattar det inte. lunchen trodde jag skulle bli ganska hög i kcal, ca 500, men så blidde det inte. kan ju inte äta mer. invanda mönster...(och vill inte äta för mkt fett o onyttigt ju!) tycker jag blev väldigt full i magen, mätt tror jag. Det var tortellini med svampfyllning o keso blandat med avocado o kryddor samt smörstekta kantareller och lite grönsaker, avslutade med ett åpple,

åt dock väldigt fort och var irriterad så det var inge bra. gjorde även det i kväll...skulle träffa en kompis o hade inte mkt tid, hela tallriken var fylld av mat! två quornfileer, bandpasta med pesto, feta och blandsallad samt en kiwi. när jag sedan kom hem efter 40 min, åt jag en mega stor nektarin o lite sojabönor. proppmätt=fettokänsla! (ångest o panik för att jag inte kan göra nåt, + att jag inte riktigt nådde upp till mitt kalorimål (öka 200...) åt ganska mkt till mellis: en halv banan, halvt stort äpple, en wasa sandwish"pinne" (alltså ett halvt paket) 2 plommon + en ganska stor kula pistageglass med pistage mandlar i. kanske 60 g...(mkt va?!)fatta att jag knappt kände nån ångest, alltså för glassen o knäcket? lite, men ville njuta o tänkte att jag måste ju gå upp lite för att orka med mig själv ens...Zombiebrud här! brukar alltid fixa mina mellanmål innan jag sticker till kiosken (jobbet) men idag tänkte jag att jag skulle vara liiite spontan iaf...ganska bra va?


Imorgon är jag pepp till en ganska stor frukost samt en väldigt kaloririk mayan mystika. har inte provat ännu, och jag var alltid den som provade allt innan...hoppas jag vågar! om än "bara" halva, annars kan jag ju alltid spy...


men som sagt, kanske blir bilder imån om jag är modig.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bodyandsoul - 20 november 2011 00:26

  Help, I have done it again, I have been here many times before...   Jag har stooora mängder igen... försökte stå emot länge ikväll, men det var starkare... Jag orkar inte prata om mina känslor inför allt, jag vet inte vad jag ska göra av ...

Av bodyandsoul - 6 november 2011 22:11

  Nu ska ni få höra...Jag har gått upp 4 (!!!) kg sedan jag sist skrev, helt galet, jag har alltså ökat nästan ett kg i snitt/månad... När jag innan fikat hemma hos mamma och pappa ställde mig på vågen idag fick jag nästan en chock, känslorna välde...

Av bodyandsoul - 9 juni 2011 23:18

Dagarna och veckorna rullar på! Har haft en riktigt skön långhelg fylld med glass, solande, slappande och allmänt välbefinnande i värmen. Åt den årliga trerättersmiddagen på nationaldagen, den här gången var den mkt lättare än föregående år! jag åt n...

Av bodyandsoul - 25 maj 2011 22:23

Jag väljer att "spara" det jag tänkt skriva om jobbet för att det i slutet av dagen idag kändes lite bättre och lättare. Jobbigt att gå till jobbet idag dock! Inte helt smärtfritt heller på konflikt och irritationsfronten...åh, detta förstör så mkt. ...

Av bodyandsoul - 24 maj 2011 22:02

De senaste dagarna har verkligen varit överväldigande...usch.   Ett riktigt uppvaknande? ...PÅ ett annat uppvaknande?   För att göra en lång historia kort så var jag och mamma på "karnevalsmarknad" och där hade Herbalife ett tält med coacher,...

Ovido - Quiz & Flashcards