Direktlänk till inlägg 14 februari 2010

Ice Cream

Av bodyandsoul - 14 februari 2010 15:41

Efter lunchen, som var sådär, segt kött och inte så spännande, är halvsjuk och känner mig allmänt wierd, familjen åker iväg en lite runda och jag äter en apelsin till efterrätt. Sedan vill jag bara "göra något förbudet"...tar fram en förpackning glass, mm ok gott men är egentligen inte sugen. Har kännt ett litet behov av att äta och spy ett tag, samt drömt mardrömmar om det...

Alltså blev det att jag åt det ena och det andra, bara för att jag kunde...Fick små ångest efteråt och ångrade mig, fan...dessutom fick jag inte upp allt, ens hälften?? Visste inte om jag skulle våga lämna ett av paketen i papperskorgen, men det gjorde jag. Nu kom de hem, och skulle fika, jag sa att jag redan fikat..

"så tidigt" sa mamma misstänksamt...Ja, eller mer som efterrätt svarade jag...var sugen...Hmmm, undrar om hon drar några slutsatser av detta...Ska nog gå ner till deras fikabord och se om hon ser misstänksam ut, samt kolla vad hon äter...prata lite allmänt. Är ju alla <3-sdag!


Puss

 
 
Sara

Sara

15 februari 2010 11:38

Det är bara att ta nya tag! Det vet jag att du klarar av :)

http://www.anorexiia.devote.se

 
Cornelia

Cornelia

17 februari 2010 12:05

Tittar in och vill bara lämna ett spår. Och en cyberkram.

http://tussitussilago.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bodyandsoul - 20 november 2011 00:26

  Help, I have done it again, I have been here many times before...   Jag har stooora mängder igen... försökte stå emot länge ikväll, men det var starkare... Jag orkar inte prata om mina känslor inför allt, jag vet inte vad jag ska göra av ...

Av bodyandsoul - 6 november 2011 22:11

  Nu ska ni få höra...Jag har gått upp 4 (!!!) kg sedan jag sist skrev, helt galet, jag har alltså ökat nästan ett kg i snitt/månad... När jag innan fikat hemma hos mamma och pappa ställde mig på vågen idag fick jag nästan en chock, känslorna välde...

Av bodyandsoul - 9 juni 2011 23:18

Dagarna och veckorna rullar på! Har haft en riktigt skön långhelg fylld med glass, solande, slappande och allmänt välbefinnande i värmen. Åt den årliga trerättersmiddagen på nationaldagen, den här gången var den mkt lättare än föregående år! jag åt n...

Av bodyandsoul - 25 maj 2011 22:23

Jag väljer att "spara" det jag tänkt skriva om jobbet för att det i slutet av dagen idag kändes lite bättre och lättare. Jobbigt att gå till jobbet idag dock! Inte helt smärtfritt heller på konflikt och irritationsfronten...åh, detta förstör så mkt. ...

Av bodyandsoul - 24 maj 2011 22:02

De senaste dagarna har verkligen varit överväldigande...usch.   Ett riktigt uppvaknande? ...PÅ ett annat uppvaknande?   För att göra en lång historia kort så var jag och mamma på "karnevalsmarknad" och där hade Herbalife ett tält med coacher,...

Ovido - Quiz & Flashcards