Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av bodyandsoul - 5 augusti 2008 10:05

Jag hätsåt och spydde även i söndags. Massor. Ganska svårt att få upp det som vanligt också. Vad gör jag för fel? mer tips tack! Vill få upp det snabbt och enkelt och helst allt...

Efteråt mådde jag piss fysiskt. men ändå var jag sugen på att sticka till hemköp och köpa massor mer, avboka min träff med en kompis och bara fortsätta frossa.

härom dagen "bestämde" jag för att endast göra det på en bestämd dag i veckan, typ halva dagen, och BARA den dagen, kanske en helgdag, exvis lördag. Men det sket sig ju! Men nu måste jag försöka hålla mig till det för jag mådde som sagt inte bra fysiskt efter. riktigt ont i huvudet, yr och ont i halsen. Jag och kompisen bestämde att vi skulle ta en liten prommenad bara. Men jag orkade knappt det. Han undrade vad det var för fel, och då erkände jag! han har själv hållit på med överätning men aldrig spytt. Han förstod nog...Jag förklarade att det var som en jävla maktkamp i mig, "gå till affären, du vill!" " ät allt gott du kan tänka dig" "gör det!"  iväg med dig, du är ändå misslyckad" ...osv...suget och rösten finns där ofta! I söndags var det riktigt jobbigt! kunde inte tänka på annat och gav in som vanligt...


Men seriöst, en "bulimidag"? någon som tycker det verkar vara en bra idé för att få lite mer kontroll? (för låta bli kan jag nog inte...vet inte om jag vill..)

Anyway, orsaken till den tanken var att jag även igår mådde crappy och på eftermiddagen fick jag feber! idag känner jag mig sjuk...


min kropp är klen, den pallar ju inte detta, inte sååå ofta iaf.?

hungrig som få i helgen! åt ganska bra men ändå? fattar inget... (åt ju så många kcal som jag brukar, tom mer nån dag!) men det kanske var frukosten det felade på? och lunchen? äh, jag fattar inget-


Nu ska jag bo med familjen en vecka så det bli nog lagom att hålla uppe nu då! hoppas jag aldrig blir lämnad ensam här med allt gott!

Ovido - Quiz & Flashcards