Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av bodyandsoul - 2 augusti 2008 00:05

Fy fasen vad jag konsumerar mkt glass! inte på något normalt sätt heller. i denna värmen kunde jag absolut inte få nog av det goda frysta fettet. köpte dessutom massor med lite finare glass (=även dyr) men ibland måste man ju lyxa till det...Har hätsätit o spytt två hela kvällar, trots det fina vädret...fan, är det för varmt MÅSTE jag ju äta glass i stora lass, några kilo sådär...

ångest varenda jävla gång!

Så här håller jag på, jag tröttnar inte, men varje gång känns det sååå fel efteråt. skam.

Men jag tog det ändå ganska lugnt i kväll iaf, gjorde det två ggr, var tvungen att cykla iväg i expressfart till Hemköp mitt i, det var inte skönt, trodde magen skulle sprincka.


Japp, så resten av kvällen bestod av ångestladdade klipp om bulimi o ätstörningar på youtube (kollade alltså). det är skönt att se andra som gör det. tips: sök på intervention bulimi (kolla salina och jessie, även annie o amy) annie använder sig av en ganska smart metod! "chew and spit". Måste pröva nån gång, dock går det ju inte med glass...


är beroende av glass. det blir varje dag, och jag kan ju aldrig sluta äta heller!



Ovido - Quiz & Flashcards