Alla inlägg den 14 augusti 2008

...

Av bodyandsoul - 14 augusti 2008 09:53

Jag har inte ringt än!

Jag hade en episod av hetsätning, eller jag försökte faktiskt njuta...men det blev som det blev. höll på i 3 timmar...ändå kände jag mig så stabil innan, men sedan, utan att tänka gick jag till mina förråd. hmm...


Jag ska verkligen ringa, men jag känner mig så orkeslös o orkar inte ta tag i detta ännu. den senaste veckan har jag kännt mig sjuk. huvudvärk, värsta yrseln och såååå seg. ont i ryggen och orkeslösa muskler. kan det bero på det låga kalori intaget? *förmodligen*


Sa jag att sjuksköterskan sa till mig att "vila mig i form", ingen träning förutom promenader? PANIK! måste röra på mig och känna att jag använder musklerna och kroppen. Det är ju så härligt=)

Hon sa att träning i mitt tillstånd nog skulle göra mer skada än nytta, dock tror ju inte jag riktigt på det.


Vet ni, idag efter min morgondusch, var jag riktigt nöjd med kroppen, tänkte att nu är den snygg! brun och ganska vältränad, med synliga rutor på magen och ganska smal=) inte ofta man känner så! och nu ska jag upp i vikt, få en massa fett på mina små muskler så de inte syns??

Fan!


Vill så gärna ha denna kroppen + lite mer muskler och mindre slappt. är ganska brun nu med och det gör sitt!


Undrar hur lång tid det dröjer innan man granskar kroppen kritiskt och tycker man är ful igen. hoppas aldrig!


...

Av bodyandsoul - 14 augusti 2008 09:53

Jag har inte ringt än!

Jag hade en episod av hetsätning, eller jag försökte faktiskt njuta...men det blev som det blev. höll på i 3 timmar...ändå kände jag mig så stabil innan, men sedan, utan att tänka gick jag till mina förråd. hmm...


Jag ska verkligen ringa, men jag känner mig så orkeslös o orkar inte ta tag i detta ännu. den senaste veckan har jag kännt mig sjuk. huvudvärk, värsta yrseln och såååå seg. ont i ryggen och orkeslösa muskler. kan det bero på det låga kalori intaget? *förmodligen*


Sa jag att sjuksköterskan sa till mig att "vila mig i form", ingen träning förutom promenader? PANIK! måste röra på mig och känna att jag använder musklerna och kroppen. Det är ju så härligt=)

Hon sa att träning i mitt tillstånd nog skulle göra mer skada än nytta, dock tror ju inte jag riktigt på det.


Vet ni, idag efter min morgondusch, var jag riktigt nöjd med kroppen, tänkte att nu är den snygg! brun och ganska vältränad, med synliga rutor på magen och ganska smal=) inte ofta man känner så! och nu ska jag upp i vikt, få en massa fett på mina små muskler så de inte syns??

Fan!


Vill så gärna ha denna kroppen + lite mer muskler och mindre slappt. är ganska brun nu med och det gör sitt!


Undrar hur lång tid det dröjer innan man granskar kroppen kritiskt och tycker man är ful igen. hoppas aldrig!


...

Av bodyandsoul - 14 augusti 2008 09:53

Jag har inte ringt än!

Jag hade en episod av hetsätning, eller jag försökte faktiskt njuta...men det blev som det blev. höll på i 3 timmar...ändå kände jag mig så stabil innan, men sedan, utan att tänka gick jag till mina förråd. hmm...


Jag ska verkligen ringa, men jag känner mig så orkeslös o orkar inte ta tag i detta ännu. den senaste veckan har jag kännt mig sjuk. huvudvärk, värsta yrseln och såååå seg. ont i ryggen och orkeslösa muskler. kan det bero på det låga kalori intaget? *förmodligen*


Sa jag att sjuksköterskan sa till mig att "vila mig i form", ingen träning förutom promenader? PANIK! måste röra på mig och känna att jag använder musklerna och kroppen. Det är ju så härligt=)

Hon sa att träning i mitt tillstånd nog skulle göra mer skada än nytta, dock tror ju inte jag riktigt på det.


Vet ni, idag efter min morgondusch, var jag riktigt nöjd med kroppen, tänkte att nu är den snygg! brun och ganska vältränad, med synliga rutor på magen och ganska smal=) inte ofta man känner så! och nu ska jag upp i vikt, få en massa fett på mina små muskler så de inte syns??

Fan!


Vill så gärna ha denna kroppen + lite mer muskler och mindre slappt. är ganska brun nu med och det gör sitt!


Undrar hur lång tid det dröjer innan man granskar kroppen kritiskt och tycker man är ful igen. hoppas aldrig!


...

Av bodyandsoul - 14 augusti 2008 09:53

Jag har inte ringt än!

Jag hade en episod av hetsätning, eller jag försökte faktiskt njuta...men det blev som det blev. höll på i 3 timmar...ändå kände jag mig så stabil innan, men sedan, utan att tänka gick jag till mina förråd. hmm...


Jag ska verkligen ringa, men jag känner mig så orkeslös o orkar inte ta tag i detta ännu. den senaste veckan har jag kännt mig sjuk. huvudvärk, värsta yrseln och såååå seg. ont i ryggen och orkeslösa muskler. kan det bero på det låga kalori intaget? *förmodligen*


Sa jag att sjuksköterskan sa till mig att "vila mig i form", ingen träning förutom promenader? PANIK! måste röra på mig och känna att jag använder musklerna och kroppen. Det är ju så härligt=)

Hon sa att träning i mitt tillstånd nog skulle göra mer skada än nytta, dock tror ju inte jag riktigt på det.


Vet ni, idag efter min morgondusch, var jag riktigt nöjd med kroppen, tänkte att nu är den snygg! brun och ganska vältränad, med synliga rutor på magen och ganska smal=) inte ofta man känner så! och nu ska jag upp i vikt, få en massa fett på mina små muskler så de inte syns??

Fan!


Vill så gärna ha denna kroppen + lite mer muskler och mindre slappt. är ganska brun nu med och det gör sitt!


Undrar hur lång tid det dröjer innan man granskar kroppen kritiskt och tycker man är ful igen. hoppas aldrig!


...

Av bodyandsoul - 14 augusti 2008 09:53

Jag har inte ringt än!

Jag hade en episod av hetsätning, eller jag försökte faktiskt njuta...men det blev som det blev. höll på i 3 timmar...ändå kände jag mig så stabil innan, men sedan, utan att tänka gick jag till mina förråd. hmm...


Jag ska verkligen ringa, men jag känner mig så orkeslös o orkar inte ta tag i detta ännu. den senaste veckan har jag kännt mig sjuk. huvudvärk, värsta yrseln och såååå seg. ont i ryggen och orkeslösa muskler. kan det bero på det låga kalori intaget? *förmodligen*


Sa jag att sjuksköterskan sa till mig att "vila mig i form", ingen träning förutom promenader? PANIK! måste röra på mig och känna att jag använder musklerna och kroppen. Det är ju så härligt=)

Hon sa att träning i mitt tillstånd nog skulle göra mer skada än nytta, dock tror ju inte jag riktigt på det.


Vet ni, idag efter min morgondusch, var jag riktigt nöjd med kroppen, tänkte att nu är den snygg! brun och ganska vältränad, med synliga rutor på magen och ganska smal=) inte ofta man känner så! och nu ska jag upp i vikt, få en massa fett på mina små muskler så de inte syns??

Fan!


Vill så gärna ha denna kroppen + lite mer muskler och mindre slappt. är ganska brun nu med och det gör sitt!


Undrar hur lång tid det dröjer innan man granskar kroppen kritiskt och tycker man är ful igen. hoppas aldrig!


...

Av bodyandsoul - 14 augusti 2008 09:53

Jag har inte ringt än!

Jag hade en episod av hetsätning, eller jag försökte faktiskt njuta...men det blev som det blev. höll på i 3 timmar...ändå kände jag mig så stabil innan, men sedan, utan att tänka gick jag till mina förråd. hmm...


Jag ska verkligen ringa, men jag känner mig så orkeslös o orkar inte ta tag i detta ännu. den senaste veckan har jag kännt mig sjuk. huvudvärk, värsta yrseln och såååå seg. ont i ryggen och orkeslösa muskler. kan det bero på det låga kalori intaget? *förmodligen*


Sa jag att sjuksköterskan sa till mig att "vila mig i form", ingen träning förutom promenader? PANIK! måste röra på mig och känna att jag använder musklerna och kroppen. Det är ju så härligt=)

Hon sa att träning i mitt tillstånd nog skulle göra mer skada än nytta, dock tror ju inte jag riktigt på det.


Vet ni, idag efter min morgondusch, var jag riktigt nöjd med kroppen, tänkte att nu är den snygg! brun och ganska vältränad, med synliga rutor på magen och ganska smal=) inte ofta man känner så! och nu ska jag upp i vikt, få en massa fett på mina små muskler så de inte syns??

Fan!


Vill så gärna ha denna kroppen + lite mer muskler och mindre slappt. är ganska brun nu med och det gör sitt!


Undrar hur lång tid det dröjer innan man granskar kroppen kritiskt och tycker man är ful igen. hoppas aldrig!


...

Av bodyandsoul - 14 augusti 2008 09:53

Jag har inte ringt än!

Jag hade en episod av hetsätning, eller jag försökte faktiskt njuta...men det blev som det blev. höll på i 3 timmar...ändå kände jag mig så stabil innan, men sedan, utan att tänka gick jag till mina förråd. hmm...


Jag ska verkligen ringa, men jag känner mig så orkeslös o orkar inte ta tag i detta ännu. den senaste veckan har jag kännt mig sjuk. huvudvärk, värsta yrseln och såååå seg. ont i ryggen och orkeslösa muskler. kan det bero på det låga kalori intaget? *förmodligen*


Sa jag att sjuksköterskan sa till mig att "vila mig i form", ingen träning förutom promenader? PANIK! måste röra på mig och känna att jag använder musklerna och kroppen. Det är ju så härligt=)

Hon sa att träning i mitt tillstånd nog skulle göra mer skada än nytta, dock tror ju inte jag riktigt på det.


Vet ni, idag efter min morgondusch, var jag riktigt nöjd med kroppen, tänkte att nu är den snygg! brun och ganska vältränad, med synliga rutor på magen och ganska smal=) inte ofta man känner så! och nu ska jag upp i vikt, få en massa fett på mina små muskler så de inte syns??

Fan!


Vill så gärna ha denna kroppen + lite mer muskler och mindre slappt. är ganska brun nu med och det gör sitt!


Undrar hur lång tid det dröjer innan man granskar kroppen kritiskt och tycker man är ful igen. hoppas aldrig!


Ovido - Quiz & Flashcards