Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av bodyandsoul - 12 augusti 2008 12:55

Nu har jag gjort det!

Efter mkt tvekande och så har jag gått till studenthälsan och pratat med dem om en del av mina matproblem... jag ska ringa till anorexi- och bulimienheten. JAG SKA DET!

Men då tänker genast en sida av mig; vill du detta? Aldrig mer hetsäta?


Just nu så känner jag mig svag o har gjort det några dagar och jag orkar inte med det! Vill fungera lite mer normalt...ta hand om min kropp.


Hon frågade mig; för vem gör du detta?

Ja, för vem  gör man det? För sin hälsas skull? tror jag att det är bra att kräkas upp det onyttiga? nja, vet inte än. Men jag tror ju inte att de är så värst farligt att göra det ibland...

Men imorgon måste jag få modet att ringa dit iaf. Wish me luck!


Btw, har planerat en "ätning" av onyttigheter...jag kommer nog genomföra den i snart. "EN sista gång..." innan jag kan få hjälp...

jag mår ju ändå dåligt, då kan jag ju likaväl muntra upp mig med en hetsätning o äta allt jag vill...


Nej! bort med de tankarna...fast jag vill nog ändå.


någon som kan stötta/peppa mig lite? jag behöver nog det, är rädd för att ringa det där samtalet...

Ovido - Quiz & Flashcards