Alla inlägg den 25 februari 2009

Av bodyandsoul - 25 februari 2009 20:48

Alltså dagen idag har varit urjobbig!

Orkar inte berätta i detalj men jag har fortfarande ont i huvud och nacke, är seg och trött. Har ju tänkt på fikat på kliniken under dagen så klart! Funderade ett tag på att stanna hemma, men det gör jag inte! VIll ju kämpa, men det var hur jävla kallt som helst i dag så jag tror det förvärrade min huvudvärk och allt- Hade inga varma kläder på mig heller. Dumt!


Jag och en tjej har köket denna vecka så vi gjorde iordning fikat. Min behandlare sa till mig att jag måste äta knäcke med smör o ost med...FAN! Hur jävla gott är det tillsammans med en semla och choklad? Ok till choklad, men fan vad avtrubbad o förbannad jag blev. Jag hatar nu officiellt onsdagarna på kliniken. så jävla orättvist- + ND på det---


Vi gjorde iaf semlorna (de var av modell mindre iaf), nybakta o mjuka. Luktade underbar kardemumma. Jag fick "visa" hur man gjorde hehe. Lärt mig av mor...


Alltså ni fattar inte hur jobbigt de var. ville lipa hela tiden o satt bara o bet ihop hårt, spände mig o lyssnade inte på vad de andra pratade om, Jag var så jävla arg på situationen. Men jag ville så gärna ha den jävla semlan. Har faktiskt varit sugen på en när alla snackar om dem hela tiden! Gillade dem faktisk förut! Förra året fick jag hjärtklappning av en halv, men den var fan underbar!


När alla ätit upp sa en behandlare att jag skulle börja äta för det var inte mkt tid kvar. jag sa nej det tänker jag inte. Hon tjatade lite o jag blev så arg, så jag börja lipa så klart- Hatar att gråta, det är så dumt! Över en sån grej, men jag var mest arg...åh! Jag skulle verkligen klarat det om det hade varit kaffe till. Vem dricker inte kaffe till sötsaker? hallå, det är väl det som är grejen med "fika" Kaffe o kaka....balansera upp varandra.

De var så söta o fina, men fan, jag fick dricka en jälva ND istället, + knäcket och sedan en till ND!! behöver jag säga att jag mådde illa? Jag orkar inte kämpa om det ska vara så här? Man ska väl inte behöva vilja spy efter varje dag på kliniken (har ju hänt några ggr med...eller hets o sen...)


Jag gick hem, orkade verkligen inte o det var stört kallt, men jag var så sur o jag ville bara bränna kalorier. lite snål är jag med.

Men jag var lipfärdig hela vägen. Väl hemma lipade jag för allt! kommer inte ihåg sist jag lipat så. Så himla jobbigt! Blev lite rädd för mig. ville verkligen bara dra något över mig o aldrig gå upp mer. skita i allt. Sån total urladdning. Jag ville aldrig mer se mat, tänka på kalorier osv...ville bara vara som jag var. som mina kompisar- Vet inte hur länge jag satt så, men när jag lugnat mig lite ringde en kompis som var orolig. Jag kunde tyvärr inte stoppa en till gråtattack, så de kom genast hit. Sjukt jobbigt att någon ska behöva se mig sån. men de var underbara och de gjorde verkligen min dag! Måste ta vara på sin vänner! Jag vill inte vara så här isolerad mer, missar ju allt de kan skratta åt och prata om. Jag vet ingeting längre om någon...


Nu ska jag ta en välbehövlig dusch o sedan sova! hoppas morgondagen blir bättre annars vet jag inte vad...

Ovido - Quiz & Flashcards