Direktlänk till inlägg 20 september 2008

F*tta!

Av bodyandsoul - 20 september 2008 21:08

Jag är så jävla ful o äcklig så jag kan inte lämna min lgh. Fan fan fan!! jag orkar inte leva om det ska vara så här hela tiden!!!

hattar mig hatar mig hatar mig själv. jag kan inte kolla mig själv i spegeln


jag kan inte gå till min underbara kompis för jag kan inte gå ut, vill inte träffa nån utan sitter här o lipar istället!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jävla helvete

vem fan är jag???



Please, shoot me somebody!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


jag känner mig så jävla tom på insidan och utsidan är ju inte mkt bättre............................................
.........hatar min spegelbid, hur jag känner mig, fet, ful och äcklig! hatar att känna, varför kan maninte bara få vara o ha kul???

 
 
Nikki

Nikki

20 september 2008 22:51

visst triggar onyttigheter! och sushi tyvärr... Finns iof ga mkt annat som oxå kan trigga..
Visst får jag ångest, men jag är ga bra på att skjuta upp saker, knuffa ifrån mig de.. Sen när allt kommer ikapp mig blir det ett *helvete!* Och nu när jag är så avstängd´ som jag e, så har jag svårt att ens känna *ngn* känsla.... Gråta fgör jag inte heller.. Sist va när min gammalmormor gick bort, 2 år sen..

De med att skjuta upp.. Jag blev påkörd av en bil när jag cyklade (på cykelbanan). Blev ashockad å bara skakde men skulle ändå vidare till bibblan (mitt mål!)
Ngt senare, när jag va mitt i ena trappan, på väg upp, så kände jag hur jag höll på å få ett bryt, börja störtgrina å bara skaka.. Hade mamma ringt då hade de vart kört, men inte fan kan ja ställa mig å stortjuta mitt bland massa folk!
*Bita ihop, gå vidare*

Har fortfarande inte fått ´shocken´.. Önskar ga ofta jag kunde va lite mer...känslosam(?) men fasaden är hård & stark..
Ångesten är en av de få könslor som inte lämnar mig...

Blev väldigt långt.. hoppas du förstår å orkade läsa ;)

Kram

http://bonies.blogg.se

 
Ingen bild

LKT

21 september 2008 07:13

Lilla gumman.

Jag önskar att du kunde förstå hur fantastisk du egentligen är. Hur fin och söt du är. Det är inte dig det är fel på. Du har en sjukdom som gör så här med dig.

Jag förstår att du längtar till psykologen, för nu behöver du hjälp. Hjälp med att förstå att du är bra som du är.

Jag vet att det är jobbigt att vara så förbaskat duktig hela tiden. Man vill vara bäst på allting. Duktig flicka! Bäst i skolan, världens bästa mamma, fru, kompis och syrra. Laga världens godaste (och sundaste) mat och dessutom vara snygg och vältränad. Man vill vara bäst helt enkelt. Men hur lätt är det att nå upp till? Inte särskilt, man är ju bara människa, DU är bara människa. Och när man har svårt att fixa alla de där "duktiga" sakerna försvinner modet och kämpaandan och demonerna tar över. Man känner sig värdelös, äcklig och förbannar sig själv. Sedan straffar man sig själv genom att ta i ännu hårdare och man har hamnat i en ond cirkel. Man tvivlar på sig själv och till slut ger man upp.

Jag vill gärna hjälpa dig det vet du. Så ring när du behöver. Du vet att jag kommer och hämtar dig.

Jag vet att det är svårt men försök att ta vara på allt det du klarar, vad glad för det lilla.

Varma kramar, L

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bodyandsoul - 20 november 2011 00:26

  Help, I have done it again, I have been here many times before...   Jag har stooora mängder igen... försökte stå emot länge ikväll, men det var starkare... Jag orkar inte prata om mina känslor inför allt, jag vet inte vad jag ska göra av ...

Av bodyandsoul - 6 november 2011 22:11

  Nu ska ni få höra...Jag har gått upp 4 (!!!) kg sedan jag sist skrev, helt galet, jag har alltså ökat nästan ett kg i snitt/månad... När jag innan fikat hemma hos mamma och pappa ställde mig på vågen idag fick jag nästan en chock, känslorna välde...

Av bodyandsoul - 9 juni 2011 23:18

Dagarna och veckorna rullar på! Har haft en riktigt skön långhelg fylld med glass, solande, slappande och allmänt välbefinnande i värmen. Åt den årliga trerättersmiddagen på nationaldagen, den här gången var den mkt lättare än föregående år! jag åt n...

Av bodyandsoul - 25 maj 2011 22:23

Jag väljer att "spara" det jag tänkt skriva om jobbet för att det i slutet av dagen idag kändes lite bättre och lättare. Jobbigt att gå till jobbet idag dock! Inte helt smärtfritt heller på konflikt och irritationsfronten...åh, detta förstör så mkt. ...

Av bodyandsoul - 24 maj 2011 22:02

De senaste dagarna har verkligen varit överväldigande...usch.   Ett riktigt uppvaknande? ...PÅ ett annat uppvaknande?   För att göra en lång historia kort så var jag och mamma på "karnevalsmarknad" och där hade Herbalife ett tält med coacher,...

Ovido - Quiz & Flashcards