Alla inlägg den 3 september 2008

Av bodyandsoul - 3 september 2008 17:07

Jag känner mig f ö tjock idag, uppsvälld och ful...jag har mens så jag hoppas det är därför! (vätskeansamling?)

min kompis sa att det förmodligen inte är mens, utan en "blödning" för att jag käkar p-piller, nån som vet om det är bra att käka p-piller när BMI är runt 16? vill ju inte förlora blod i onödan. jag mår alltid sämre när jag har/haft mens. blir så yr o trött...hm...ska fråga läkaren imorgon. då ska jag ta nya prover av mina värden.


jag knaprar paltbröd, äter järntabletter och har blodpudding i kylen, tror det borde hjälpa mig lite.

Av bodyandsoul - 3 september 2008 16:57

Just nu mår jag inte så bra. har lite fysiska men...

har väldigt ont i huvudet idag, lite ont i hjärttrakten och är riktigt yr i huvudet till och från (även om jag bara sitter ner)


har kräkts i två dagar, alltså en gång/dag (inte två hela dagar!)

dock kände jag väl att det var lite framsteg, för att jag inte hetsåt som jag brukar göra, åt helt enkelt för mycket av det goda så jag mådde illa och (dessutom kom ångesten som ett blixt från klar himmel...) var tvungen att spy. Jag började alltså inte att hetsäta, utan åt "onyttigt" och kunde inte sluta, så kan jag väl förklara det.


Jag tränade dessutom styrketräning på gymmet igår, vilket jag fått råd om att inte göra. jag vet att det kanske inte var så stabilt att spy och senare träna...men jag åt massor sedan! massor...jag behöver ju det. det vet jag. Men hur mkt?


"när du ändå börjat kan du lika gärna fortsätta!" "ät allt du vill, du vet vad du kan göra sen"..."du vet att du inte kan stå emot, så varför försöka? ge in för begären" "Ge upp till mig! Jag vinner alltid, jag är starkare än du..." " Det är ju så enkelt" "bara att sätta fingrarna i halsen o stå över toan en stund"...




Av bodyandsoul - 3 september 2008 16:57

Just nu mår jag inte så bra. har lite fysiska men...

har väldigt ont i huvudet idag, lite ont i hjärttrakten och är riktigt yr i huvudet till och från (även om jag bara sitter ner)


har kräkts i två dagar, alltså en gång/dag (inte två hela dagar!)

dock kände jag väl att det var lite framsteg, för att jag inte hetsåt som jag brukar göra, åt helt enkelt för mycket av det goda så jag mådde illa och (dessutom kom ångesten som ett blixt från klar himmel...) var tvungen att spy. Jag började alltså inte att hetsäta, utan åt "onyttigt" och kunde inte sluta, så kan jag väl förklara det.


Jag tränade dessutom styrketräning på gymmet igår, vilket jag fått råd om att inte göra. jag vet att det kanske inte var så stabilt att spy och senare träna...men jag åt massor sedan! massor...jag behöver ju det. det vet jag. Men hur mkt?


"när du ändå börjat kan du lika gärna fortsätta!" "ät allt du vill, du vet vad du kan göra sen"..."du vet att du inte kan stå emot, så varför försöka? ge in för begären" "Ge upp till mig! Jag vinner alltid, jag är starkare än du..." " Det är ju så enkelt" "bara att sätta fingrarna i halsen o stå över toan en stund"...




Av bodyandsoul - 3 september 2008 16:57

Just nu mår jag inte så bra. har lite fysiska men...

har väldigt ont i huvudet idag, lite ont i hjärttrakten och är riktigt yr i huvudet till och från (även om jag bara sitter ner)


har kräkts i två dagar, alltså en gång/dag (inte två hela dagar!)

dock kände jag väl att det var lite framsteg, för att jag inte hetsåt som jag brukar göra, åt helt enkelt för mycket av det goda så jag mådde illa och (dessutom kom ångesten som ett blixt från klar himmel...) var tvungen att spy. Jag började alltså inte att hetsäta, utan åt "onyttigt" och kunde inte sluta, så kan jag väl förklara det.


Jag tränade dessutom styrketräning på gymmet igår, vilket jag fått råd om att inte göra. jag vet att det kanske inte var så stabilt att spy och senare träna...men jag åt massor sedan! massor...jag behöver ju det. det vet jag. Men hur mkt?


"när du ändå börjat kan du lika gärna fortsätta!" "ät allt du vill, du vet vad du kan göra sen"..."du vet att du inte kan stå emot, så varför försöka? ge in för begären" "Ge upp till mig! Jag vinner alltid, jag är starkare än du..." " Det är ju så enkelt" "bara att sätta fingrarna i halsen o stå över toan en stund"...




Av bodyandsoul - 3 september 2008 16:57

Just nu mår jag inte så bra. har lite fysiska men...

har väldigt ont i huvudet idag, lite ont i hjärttrakten och är riktigt yr i huvudet till och från (även om jag bara sitter ner)


har kräkts i två dagar, alltså en gång/dag (inte två hela dagar!)

dock kände jag väl att det var lite framsteg, för att jag inte hetsåt som jag brukar göra, åt helt enkelt för mycket av det goda så jag mådde illa och (dessutom kom ångesten som ett blixt från klar himmel...) var tvungen att spy. Jag började alltså inte att hetsäta, utan åt "onyttigt" och kunde inte sluta, så kan jag väl förklara det.


Jag tränade dessutom styrketräning på gymmet igår, vilket jag fått råd om att inte göra. jag vet att det kanske inte var så stabilt att spy och senare träna...men jag åt massor sedan! massor...jag behöver ju det. det vet jag. Men hur mkt?


"när du ändå börjat kan du lika gärna fortsätta!" "ät allt du vill, du vet vad du kan göra sen"..."du vet att du inte kan stå emot, så varför försöka? ge in för begären" "Ge upp till mig! Jag vinner alltid, jag är starkare än du..." " Det är ju så enkelt" "bara att sätta fingrarna i halsen o stå över toan en stund"...




Ovido - Quiz & Flashcards