Direktlänk till inlägg 2 juni 2008

No good..

Av bodyandsoul - 2 juni 2008 22:45

i tre dagar nu har jag jobbat och inte kunnat äta allt jag "ska", känns mindre bra, särskillt när energin dalar och man känner sig slapp och trött.


känner mig fet och dallrig, men vågen visar ju att jag gått ner,,,iofs muskler nu, har inte tränat på 10 v.Jag får en kick av att jag gått ner, känner leendet  på läpparna, men samtidigt blir jag rädd...Hur kommer detta sluta? men äh, det är ju många andra som gått ner mer och mår bra?


Jag ser ingen förändring efter de sista 3 kilona, har bara blivit mer slapp lixom, då måste det väl vara muskler som försvunnit?


Igår åt jag glass och njöt lite av den, (hade jag varit själv hade jag ätit massor och sedan spytt...) men när man har människor omkring sig kan man kontrollera sig lite iaf. fast jag åt ju inte glassen utöver min kalorigräns, mindre nyttigt istället antar jag...(iofs hade jag ju jobbat och kunde då äta mer.)

 
 
Anna*

Anna*

9 juni 2008 01:10

Lämnar ett litet avtryck och önskar att du fick äta en glass och bara njuta av den utan några tankar på kalorier eller något annat. Ha en fin vecka!

http://dagensbibelord.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bodyandsoul - 20 november 2011 00:26

  Help, I have done it again, I have been here many times before...   Jag har stooora mängder igen... försökte stå emot länge ikväll, men det var starkare... Jag orkar inte prata om mina känslor inför allt, jag vet inte vad jag ska göra av ...

Av bodyandsoul - 6 november 2011 22:11

  Nu ska ni få höra...Jag har gått upp 4 (!!!) kg sedan jag sist skrev, helt galet, jag har alltså ökat nästan ett kg i snitt/månad... När jag innan fikat hemma hos mamma och pappa ställde mig på vågen idag fick jag nästan en chock, känslorna välde...

Av bodyandsoul - 9 juni 2011 23:18

Dagarna och veckorna rullar på! Har haft en riktigt skön långhelg fylld med glass, solande, slappande och allmänt välbefinnande i värmen. Åt den årliga trerättersmiddagen på nationaldagen, den här gången var den mkt lättare än föregående år! jag åt n...

Av bodyandsoul - 25 maj 2011 22:23

Jag väljer att "spara" det jag tänkt skriva om jobbet för att det i slutet av dagen idag kändes lite bättre och lättare. Jobbigt att gå till jobbet idag dock! Inte helt smärtfritt heller på konflikt och irritationsfronten...åh, detta förstör så mkt. ...

Av bodyandsoul - 24 maj 2011 22:02

De senaste dagarna har verkligen varit överväldigande...usch.   Ett riktigt uppvaknande? ...PÅ ett annat uppvaknande?   För att göra en lång historia kort så var jag och mamma på "karnevalsmarknad" och där hade Herbalife ett tält med coacher,...

Ovido - Quiz & Flashcards