Alla inlägg den 9 juni 2008

Av bodyandsoul - 9 juni 2008 11:19

Usch nu har det hänt igen! Har haft ett grymt sug efter att hätsäta...denna gången blev det sjukt mkt. trodde jag skulle spricka, dessutom var det jävligt svårt att kräkas! stod nästan en timma över toaletten innan jag gav upp. Fan man kan ju inte få upp allt...ca 50% va?

åh, ångest!!!

Åt lite mer än en halvliter glass, en jättestor gräddig tårtbit, småkakor, choklad, ostbågar, chips. fy...Why o why? varför kräver jag såhär mkt? är det för att min kropp behöver näring tro? den vill gå upp? har faktiskt gått ner ett kg till nu, så denna hätsätningen kanske inte gjorde så mkt? Men fan, varför? Varför kan man aldrig få njuta utan måste slänga i sig allt och sedan försöka göra sig av med det? Varför detta straff mot sig själv?


Ne jag måste skärpa mig, men jag har så svårt för att låta bli när jag får dessa behov, planerade inatt vad jag skulle äta och hur jag skulle skaffa det osv...fan, det är ju inte friskt?



Ovido - Quiz & Flashcards