Direktlänk till inlägg 11 mars 2009

Snart kanske...?

Av bodyandsoul - 11 mars 2009 22:18

Har inte kunnat få ur en låt ur huvudet sedan "andra chansen" i melodifestivalen i lördags:


Dreaming, hoping, for a nother try

I´ve been looking, searching, deeper down inside

and if I loose my way, I´ll find another road caus´

I can make a change on my own


I´m movin´on, and I´m gonna get stronger now

and nothing will breake me down

I will not give in to doubt, those days are gone

I can be who I wanna be, and start living my life for me

I believe that finally, I´m movin´on...


Ja, texten har etsat sig fast. Den kanske är för mig, den här låten. Sarah Dawn Finer med sin mäktiga röst gör att jag tror på den ännu mer.

Om ni inte hört den, gör det! Hela låten kan stämma in på mig...snart...


I´m gonna move on!


 
 
Louise

Louise

12 mars 2009 09:29

Hej :) tack för din kommentar, vad glad jag blev! kämpa på du med, ett friskt liv är så mycket mer värt än detta helvete, kram

http://myworld2.bloggspace.se

 
Ingen bild

LKT

15 mars 2009 19:21

Så ska det låta! Jag blir så glad när jag hör att du är glad och positiv. Visst kommer det att vända och du KOMMER att klara det och du kommer att bli den du önskar.

I fredags sålde vi huset och i helgen var vi i Göteborg och fyllde på energi inför den kommande flytten.

Massor av Kramar till dig. Saknar dig! L

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bodyandsoul - 20 november 2011 00:26

  Help, I have done it again, I have been here many times before...   Jag har stooora mängder igen... försökte stå emot länge ikväll, men det var starkare... Jag orkar inte prata om mina känslor inför allt, jag vet inte vad jag ska göra av ...

Av bodyandsoul - 6 november 2011 22:11

  Nu ska ni få höra...Jag har gått upp 4 (!!!) kg sedan jag sist skrev, helt galet, jag har alltså ökat nästan ett kg i snitt/månad... När jag innan fikat hemma hos mamma och pappa ställde mig på vågen idag fick jag nästan en chock, känslorna välde...

Av bodyandsoul - 9 juni 2011 23:18

Dagarna och veckorna rullar på! Har haft en riktigt skön långhelg fylld med glass, solande, slappande och allmänt välbefinnande i värmen. Åt den årliga trerättersmiddagen på nationaldagen, den här gången var den mkt lättare än föregående år! jag åt n...

Av bodyandsoul - 25 maj 2011 22:23

Jag väljer att "spara" det jag tänkt skriva om jobbet för att det i slutet av dagen idag kändes lite bättre och lättare. Jobbigt att gå till jobbet idag dock! Inte helt smärtfritt heller på konflikt och irritationsfronten...åh, detta förstör så mkt. ...

Av bodyandsoul - 24 maj 2011 22:02

De senaste dagarna har verkligen varit överväldigande...usch.   Ett riktigt uppvaknande? ...PÅ ett annat uppvaknande?   För att göra en lång historia kort så var jag och mamma på "karnevalsmarknad" och där hade Herbalife ett tält med coacher,...

Ovido - Quiz & Flashcards