Direktlänk till inlägg 22 juli 2008

No good..

Av bodyandsoul - 22 juli 2008 09:37

japp, då var man där igen!

Jag fattar inte hur svag jag är som alltid förlorar mot min dumma röst i huvudet? Varför väljer jag ALLTID det dåliga alternativet?


I lördags var jag ju sååå sugen på att hätsäta, och det gjorde jag såklart. kan ju inte motstå frestelsen + att jag ju får "passa på"...åh, vad dum jag är.


Söndagen hade jag bestämt mig för att absolut inte göra det, nej 2 dagar på rad är mycket. dessutom var det riktigt stora intag de dagarna...fasen, man bli ju ruinerad!


På kvällen var jag nöjd för att jag inte gjort det, men som en blixt från klar himmel så kom rösten. jag tänkte ta en frukt i stället, och skulle just sätta tänderna i den när min kropp styrde mig mot frysen för att öppna paketet med magnumglassarna. Jag skulle ju spara dem till ett annat tillfälle!! FAN


Jag orkade egentligen inte göra det, men det var som att det inte ens var jag som gick till frysen gång på gång...det bara blev som en skiva som ligger på repeat. kunde inte hejda mig förrän allt var slut och jag gick på toa för att spy...


Panik hade jag sedan, och jag hatar mig själv för detta. blir så förbannad på min svaghet! att det är så lätt för mig att ge in för den dåliga sidan...

Jag ville ju faktioskt inte göra det tredje dagen...

dagen efter skulle jag ut med min familj, jag var så sur på mig själv och ville egentligen bara lipa och stänga in mig! Fan, varför ska jag ta ut det på dem? klandrar jag dem? Jag vill ju att de ska veta vad jag gjort så de kan skälla på mig lite och bli besvikna...eh nej, jag hatar att göra folk besvikna!!!

men jag vill så gärna berätta det för någon, därför skrivewr jag av mig här, men jag får ju dock ingen respons, det är jobbigt!


vill prata av mig...men samtidigt vill jag hålla det hemligt...det är min skam och my dirty little secret.

Nu hoppas jag på iaf några dagar fria från tankarna. men igår när familjen köpte glass ville jag ju sååå gärna ha, men direkt när jag smakar vill jag ha mer mer mer tills jag spricker. varför detta behov?

aja, jag tog en liten glass och njöt faktiskt lite, men jag tänkte såklart på att sticka fingrarna i halsen och ångesten kom som ett brev på posten.

dessutom hade jag en riktigt dålig lunch!! fy fan! jag åt bara för att slippa vara hungrig, började nästan lipa över den förskräckliga maten. HATAR att äta ute sådär, när det knappt finns några valmöjligheter. USCH! jävlar ångest, min familj blir så trött på mig när jag alltid ska hålla på sådär med mat, vi gick nog en timma och kollade alternativ. men det fanns ju inga bra!


shoot me...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bodyandsoul - 20 november 2011 00:26

  Help, I have done it again, I have been here many times before...   Jag har stooora mängder igen... försökte stå emot länge ikväll, men det var starkare... Jag orkar inte prata om mina känslor inför allt, jag vet inte vad jag ska göra av ...

Av bodyandsoul - 6 november 2011 22:11

  Nu ska ni få höra...Jag har gått upp 4 (!!!) kg sedan jag sist skrev, helt galet, jag har alltså ökat nästan ett kg i snitt/månad... När jag innan fikat hemma hos mamma och pappa ställde mig på vågen idag fick jag nästan en chock, känslorna välde...

Av bodyandsoul - 9 juni 2011 23:18

Dagarna och veckorna rullar på! Har haft en riktigt skön långhelg fylld med glass, solande, slappande och allmänt välbefinnande i värmen. Åt den årliga trerättersmiddagen på nationaldagen, den här gången var den mkt lättare än föregående år! jag åt n...

Av bodyandsoul - 25 maj 2011 22:23

Jag väljer att "spara" det jag tänkt skriva om jobbet för att det i slutet av dagen idag kändes lite bättre och lättare. Jobbigt att gå till jobbet idag dock! Inte helt smärtfritt heller på konflikt och irritationsfronten...åh, detta förstör så mkt. ...

Av bodyandsoul - 24 maj 2011 22:02

De senaste dagarna har verkligen varit överväldigande...usch.   Ett riktigt uppvaknande? ...PÅ ett annat uppvaknande?   För att göra en lång historia kort så var jag och mamma på "karnevalsmarknad" och där hade Herbalife ett tält med coacher,...

Ovido - Quiz & Flashcards