Direktlänk till inlägg 9 juli 2008

Nere...

Av bodyandsoul - 9 juli 2008 10:45

Jag skulle ju inte hetsäta sååå mkt. Fan, det blir mer och mer varje gång! Tror verkligen att jag kommer spricka någon gång.ändå är det så jäkla svårt att spy? Why?


Mitt dumma nöt, efter att jag spytt tänkte jag; äh, lika bra jag fortsätter när jag ändå är igång! fy fan för min dumma hjärna. Jag var så nära att stå emot, men någonting övertalade mig att göra det igen. I morse, nyss, var jag väldigt sugen på att göra det IGEN. Nej tack!!!

Men jag vet ju att jag kommer göra det igen..

igår tänkte jag sähär: jag äter bara det, och det, och det, sedan spyr jag och sedan är det nog...men nej...jag tar ju fram det ena efter det andra och hinner knappt tugga. bara proppa in och skynda...varför?


Fatta vad jag slösar pengar och tid på denna "hobby", men jag vet att jag kommer vilja göra det igen, trots att jag har så sjukt svårt att få upp det. Jag kommer bli fet om jag fortsätter så här. Idag måste jag gå mkt. Men har ganska ont i huvudet o ryggen efter igår...hatar det! att man mår fysiskt dåligt med...


När jag håller på och äter tänker jag, jag vill inte spy, inte än, ska bara äta detta och detta och detta med så det är lönt, alltså jag skjuter på att spy för att jag ska kunna få i mig så mkt som möjligt. det är det jag inte vill, för ju längre tid jag äter under, desto svårare är det ju att få upp det! det går knappt. Alltså Note to self: inte äta sååå jävla mkt! inte köpa sååå jäkla mkt att jag inte KAN äta allt på en hetsätning. Vill inte göra två st efter varandra fler ggr!


hatar att känna mig full i magen, hatar att känna mig hungrig och sugen på saker...varför tänker jag bara på mat? varför är jag sååå beroende av mat? (blodsockret...) andra klarar ju att äta en portion och sedan är det nöjda? jag blir aldrig nöjd. man kanske borde äta mat som man inte tycker om så mkt? så man intekan äta så mkt? äh, vad dumt. Då är det ju ingen vits 8förutom näringen då=)


knepiga tankar iaf, skönt att skriva av sig.

Ge gärna feedback!

 
 
Hanna

Hanna

9 juli 2008 16:05

TACK TACK TACK för dina kommentarer. Det hjälper så mycket att läsa dem =)
Jobbar just nu så hinner inte skriva allt jag vill, men gör det senare!
Tusen tack igen!!
Många kramar till dig!

http://jagorkarej.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bodyandsoul - 20 november 2011 00:26

  Help, I have done it again, I have been here many times before...   Jag har stooora mängder igen... försökte stå emot länge ikväll, men det var starkare... Jag orkar inte prata om mina känslor inför allt, jag vet inte vad jag ska göra av ...

Av bodyandsoul - 6 november 2011 22:11

  Nu ska ni få höra...Jag har gått upp 4 (!!!) kg sedan jag sist skrev, helt galet, jag har alltså ökat nästan ett kg i snitt/månad... När jag innan fikat hemma hos mamma och pappa ställde mig på vågen idag fick jag nästan en chock, känslorna välde...

Av bodyandsoul - 9 juni 2011 23:18

Dagarna och veckorna rullar på! Har haft en riktigt skön långhelg fylld med glass, solande, slappande och allmänt välbefinnande i värmen. Åt den årliga trerättersmiddagen på nationaldagen, den här gången var den mkt lättare än föregående år! jag åt n...

Av bodyandsoul - 25 maj 2011 22:23

Jag väljer att "spara" det jag tänkt skriva om jobbet för att det i slutet av dagen idag kändes lite bättre och lättare. Jobbigt att gå till jobbet idag dock! Inte helt smärtfritt heller på konflikt och irritationsfronten...åh, detta förstör så mkt. ...

Av bodyandsoul - 24 maj 2011 22:02

De senaste dagarna har verkligen varit överväldigande...usch.   Ett riktigt uppvaknande? ...PÅ ett annat uppvaknande?   För att göra en lång historia kort så var jag och mamma på "karnevalsmarknad" och där hade Herbalife ett tält med coacher,...

Ovido - Quiz & Flashcards