Direktlänk till inlägg 27 maj 2008

Usch...

Av bodyandsoul - 27 maj 2008 22:23

Måste bara skriva av mig lite...har precis hätsätitmassor...blä. Började äta middag innan kl 20 och har hållt på tills nu. 2,5 h...

gjorde det två ggr. Jag har mått både psykiskt och fysiskt dåligt idag och har kännt ett grymt behov av att hetsäta...planerade det, velade lite men sedan blev jag så arg på allt så jag åkte och köpte mig lite att trösta mig med. Det blev en bunke med chokladpudding(ekström+mjölk), jordnötter, 2 magnum mandel och banandryck första gången...men jag var inte "nöjd"...då blev det en påse med cheesdoodles chrunchier. (ni vet de där krokiga, krispiga, lite hårdare) sedan blev det en magnum mandel till samt jordgubbar och lite annat småplock, jag mådde verkligen illa av alla de där ostbågarna kan jag säga. har tom kramp i käkmusklerna...efter sista gången var jag tvungen att ge min mage lite barngröt. tycker synd om den...men fan vad skönt det är att spy upp all den där ångesten...det känns bättre även om det kommer annan ångest för vad man just gjort, det är någonting fult.

Nu ska jag aldrig mer göra så här...hoppas jag! Om jag inte hade spytt upp det hade det blivit över 3000 kcal...fast jag har läst att man bara får upp 50%, och det kan nog stämma, tyckte inte jag såg så mkt av puddingen och ostbågarna...det var nog för "fast", jag borde hålla mig till glass, det är så sjukt gott med!


Vad brukar ni hetsäta? (jag brukar sluta spy när jag ser att det kommer mat...vill ha kvar näringen, är det puckat att tänka så? eller hur funkar det egentligen, stannar näringen kvar i kroppen?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bodyandsoul - 20 november 2011 00:26

  Help, I have done it again, I have been here many times before...   Jag har stooora mängder igen... försökte stå emot länge ikväll, men det var starkare... Jag orkar inte prata om mina känslor inför allt, jag vet inte vad jag ska göra av ...

Av bodyandsoul - 6 november 2011 22:11

  Nu ska ni få höra...Jag har gått upp 4 (!!!) kg sedan jag sist skrev, helt galet, jag har alltså ökat nästan ett kg i snitt/månad... När jag innan fikat hemma hos mamma och pappa ställde mig på vågen idag fick jag nästan en chock, känslorna välde...

Av bodyandsoul - 9 juni 2011 23:18

Dagarna och veckorna rullar på! Har haft en riktigt skön långhelg fylld med glass, solande, slappande och allmänt välbefinnande i värmen. Åt den årliga trerättersmiddagen på nationaldagen, den här gången var den mkt lättare än föregående år! jag åt n...

Av bodyandsoul - 25 maj 2011 22:23

Jag väljer att "spara" det jag tänkt skriva om jobbet för att det i slutet av dagen idag kändes lite bättre och lättare. Jobbigt att gå till jobbet idag dock! Inte helt smärtfritt heller på konflikt och irritationsfronten...åh, detta förstör så mkt. ...

Av bodyandsoul - 24 maj 2011 22:02

De senaste dagarna har verkligen varit överväldigande...usch.   Ett riktigt uppvaknande? ...PÅ ett annat uppvaknande?   För att göra en lång historia kort så var jag och mamma på "karnevalsmarknad" och där hade Herbalife ett tält med coacher,...

Ovido - Quiz & Flashcards